vrijdag 30 september 2011

Ieder jaar eentje erbij


Vanmiddag waren Julian en ik in het bos aan het fietsen,
toen we langs het vennetje kwamen waar ik vorig jaar
de eerste rood-met-witte-stippen-paddenstoel
in twaalf jaar zag. Ik wilde dus even kijken of er
dit jaar weer eentje zou staan en ja hoor!!!
Helaas was Kabouter Spillebeen me dit jaar wel
voor geweest, maar je kunt niet alles hebben.
Toen ik goed in de buurt keek, zag ik een
heel klein rood-met-witte-stippen-paddenstoeltje
uit de aarde komen piepen.
Als er nou elk jaar eentje bijkomt dan
komt er ooit nog eens een heel stuk bos met
deze paddenstoelen (ik blijf dromen :-) )

3 opmerkingen:

Margriet zei

ooooooooooooooh, jij bent dit jaar eerder dan ik...ik heb ze nog niet gezien!!!!!!!!

Jolande zei

hahaha, nou ik vind dat het wel een keer mag hoor, dat ik ze eerder zie dan jij, vind het al heel wat dat ik ze uberhaupt gezien heb lol

trompke zei

Oh.... wat gaaf! Ik heb er ook al eentje gezien... alleen weet ik niet meer waar. Maar ja, jij hebt er al 2 gezien J-tje :-)