maandag 30 januari 2012

In de buurt van het Louvre


Bij het eerste winkeltje waar ik op de Rue Rivoli langskwam
zag ik een hele mooie sjaal, die goed bij mijn paarse 'outfit' zou passen,
maar ja, wie weet wat ik verder nog zou tegenkomen...
Nou geen sjaal die ik net zo mooi of mooier vond, dus ik besloot
om toch maar terug te lopen en die eerste sjaal te kopen,
voordat ik er spijt van zou krijgen.
En toen ik terug liep zag ik hem, 'mijn'
eerste alien, van de 1000 die er in Parijs zijn.
Ik had nog een uurtje over voordat Paul bij het Louvre zou zijn,
dus ik besloot nog een stuk te wandelen en nog wat challenges
en een earthcache te gaan doen.
In de Jardin des Tuileries zag ik deze felgekleurde bloemen.
Ze passen natuurlijk van geen kanten in die tuin met
allemaal oude standbeelden, maar ze gaven deze
grauwe dag wel iets vrolijks.
Aan het eind van de Jardin des Tuileries, vlak voor de
obelisk stond een reuzenrad, met een soort
klein kerstmarktje.

Geen opmerkingen: