maandag 27 februari 2012

Nog een rondje boekenbeurs

Gistermiddag heb ik nog een rondje boekenbeurs
gedaan. Dat was een goed idee, want het was
weer lekker rustig en ik heb weer een stapeltje
boeken kunnen vinden.
Dit stapeltje had Jasmine zaterdag voor me meegenomen.
In de kranten staan altijd bonnen voor gratis boeken
en omdat haar vriendinnen de boeken niet leuk vonden
kreeg Jasmine hun bonnen en nam ze voor ons het
bovenste boekje en de onderste 2 mee.
De andere 3 had ik gevraagd of ze die mee zou
willen nemen.
de zondagstapel.
Nu staan er weer 2 mooie stapeltjes naast
mijn nachtkastje :-)
Er waren tafels met hobbymaterialen bijgezet.
Heel veel stempels, die ik voor € 0,99 en € 1,25
niet zelf kan gaan zitten maken.
Het was dus een succesvolle middag.

1 opmerking:

KnutzEls zei

Die beurs was eerder in Rotterdam en ik heb me ook tegoed gedaan aan stempels en papier. Heerlijk zo'n middag snuffelen.