vrijdag 16 maart 2012

Southwark

We deden nog een cache in de buurt van Christ Church. en kwamen hier terecht om ook een cache te doen,
maar dat bleek een hele verkeerde lokatie te zijn, omdat de
GPS helemaal dol werd tussen alle hoge gebouwen.
Toen zijn we de Millenium Bridge aka
the Wobbly Bridge overgelopen.
We zagen veel mensen bij de hekken staan
die naar het water keken, dus wij keken ook maar
eens naar beneden wat daar te zien was.
Gekke Henkie, met een elektrische gitaar
in het water.....
Het kwam mooi uit dat alle mensen alleen maar oog
voor hem hadden, konden wij rustig een cache zoeken.
We liepen verder langs Shakespeare's Globe.
Wat zit daar een prachtig hekwerk voor.

detail van het hek.
The Anchor, de meest favoriete pub aan de rivier.

2 opmerkingen:

trompke zei

Eigenlijk ben ik best een beetje jaloers op je :-) Ik sla nog niet groen uit, maar het scheelt niet veel...
Heerlijk al dat gezoek, en die eieren zijn prachtig! Jammer dat jullie geen tijd meer hadden voor alle eieren. Maar ja, je kunt niet alles hè? Hebben ze ook zoiets leuks in Boedapest? Ik las ergens iets over een tripje daar naar toe? Of vergis ik mij...

Jolande zei

Nee je vergist je niet :-) In de paasvakantie gaan we naar Boedapest.
De caches laden we in en dan zien we wel wat we zoeken en de challenges heb ik allemaal uitgezocht in word gezet, uitgeprint en de nummers op een kaart gezet, zodat als we ergens lopen we kunnen zien of er een challenge is (heb ik voor Londen en Parijs ook gedaan en dat werkt perfekt).
In Londen ben ik natuurlijk erg bekend hahaha, maar het is een leuke manier om een onbekende stad alvast een beetje te ontdekken, ik heb nu al het idee dat ik in Boedapest ook precies alles weet te vinden hahaha