donderdag 12 juli 2012

Miradouro van de Kattepoes

De Azoren worden ook wel het Hawaii van Europa genoemd
en we kunnen niet anders dan vaststellen dat die
benaming helemaal terecht is.
Af en toe hadden we echt het gevoel dat we
terug in de tijd waren en weer op Maui waren, zoals hier,
het leek verbazingwekkend veel op de Road to Hana.Op zo'n moment zou ik graag de tijd willen stilzetten.
Weer een "wegisweg":-)
Miradouro de Santa Iria, stond er op het mooie
tegelplateau
maar de andere keren dat we hier weer langs kwamen
noemden wij het de miradouro van de kattepoes.
Als ik op het eiland zou wonen had ik hem mee naar
huis genomen.
Wat een fantastische picknickplaats.
Wat doe ik hier? Hier heb ik net Paul's hoedje gered :-)
Omdat de zon de hele dag op je hoofd schijnt, hebben we hoedjes.
Toen kwam er een windvlaag en daar ging Paul's hoedje.
Gelukkig vloog het laag en stond er een heg, want anders
hadden we van bovenaf kunnen kijken of het hoedje kon zwemmen :-)

Geen opmerkingen: