dinsdag 10 november 2015

Naar huis

Deze reis was ik steeds als eerste uit bed en als eerste deed ik dan de rolluiken open.
En wat zag ik toen ik dat vanmorgen deed...


Dat is toch ook niet te geloven, even een temperatuurverschil van zo'n 18 graden met toen we hier aankwamen.
We hebben er een poosje naar zitten kijken en het bleef maar doorgaan.
De eigenaar van het appartement vertelde dat er voor de komende dagen ook sneeuw voorspeld was.
Tja, daar hadden we niet echt op gerekend.
Paul had na 2 minuten buiten lopen al natte voeten en ijshanden, ik kan er dan wel iets beter tegen en heb veel kleren in laagjes, maar ik had ook gewoon een dunne jas bij me en geen winterjas.
We konden natuurlijk de hele dag lekker in het appartement blijven en van de sneeuw genieten, maar we zijn geen types om de hele dag te gaan zitten niksen als we op reis zijn en daarom besloten we om vandaag naar huis te gaan.
We pakten alles in en een uurtje later vertrokken we.
Ik wilde nog graag een extra paar laarsjes (op voorraad) kopen en daarom reden we via Aachen, waar vlak langs de snelweg een winkelcentrum is waar ook een Deichmann zit.
Daar hebben we verder nog rondgekeken en wat dingen gekocht en toen stonden we dus ineens weer op de stoep van ons huis: verrassing! hahaha

Behalve de schoenen en laarsjes bracht ik ook nog wat hobbyspulletjes mee
en kleine heksjes
de miniatuur kannetjes van de keramiekmarkt
en deze dingetjes die leuk als muurversiering kunnen dienen in verschillende poppenhuisprojekten.
We vonden Koblenz en de omgeving erg mooi en omdat het maar 3 uurtjes rijden is, zijn we van plan om daar nog eens naar toe te gaan, voor een lang weekend ofzo.

1 opmerking:

Margriet zei

Brrrrrr, kan me voorstellen dat je nog geen rekening met sneeuw had gehouden.