donderdag 29 maart 2018

Dag 10 - Sevilla de rest van de dag

Tijdens onze wandeling door de stad kwamen we ook nog leuke winkeltjes tegen, zoals deze snoepwinkel met een prachtige etalage waar alles van suikergoed was gemaakt.
 Ergens anders was weer volop keuze uit verse thee.
En toen kwamen we weer door het straatje waar de ingang naar de patio was en nu was de deur net open
we zijn dus even binnen gaan kijken om de cache te zoeken en rond te kijken.
Weer in de winkelstraten zagen we een winkeltje met allemaal badeendjes
deze vond ik de leukste.
Toen we weer op het plein voor het hotel aangekomen waren zei Paul dat hij wel bij El Corte INgles wilde kijken of ze hier ook een restaurant hadden.
We hebben in Lissabon eens bij een El Corte gegeten en dat was heel lekker.
Er was hier zelfs een kleine food plaza en je kon ook nog op het dakterras eten.
We hebben er alleen maar even rondgekeken.
In de meeste restaurantjes waren er alleen maar vleesgerechten en ik vond het er niet echt gezellig uitzien maar in het grote restaurant van El Corte hadden ze een wat uitgebreidere menukaart en zag het er een stuk leuker uit, dus zijn we daar gaan eten.
Paul nam een schnitzel en kreeg daar behalve frietjes ook nog spaghetti bij; een aparte combinatie.
En ik nam vis met aardappeltjes en groenten.
Het smaakte allemaal lekker.
Daarna hoefden we alleen maar het plein over te steken en waren we in het hotel.
Omdat het vrijdagavond is, is Paul gaan vliegeren.


Julian wilde nog even met me praten, maar mij lukt dat niet met dat vlieger systeem, dus belde hij even op mijn gsm en daarna heb ik nog een poosje met Jasmine zitten chatten, voordat ik aan mijn avondritueel van foto's uitzoeken, dagboek type en A Gift from the sea journal schrijven begon.

Geen opmerkingen: