dinsdag 4 december 2018

In de roomboter gebakken

Afgelopen zondag was ik jarig.
Jasmine was dit weekend thuis en ze hebben me de hele dag gevierd.
Toen ik opstond zag ik op verschillende deuren post-it briefjes hangen :-)
Voor het raam hing een slinger met Hartelijk Gefeliciteerd.
Bij de koffie kreeg ik mijn favoriete roze gebakje, dat Julian gisteren speciaal was gaan kopen.
Daarna gingen ze voor me zingen en gaven ze me hele mooie kaartjes.
 En toen waren er toch veel kadootjes om uit te pakken, niet normaal meer, maar natuurlijk wel ontzettend leuk! Ik ben er hartstikke blij mee.
 Van Paul kreeg ik een tegoedbon!!!
Tja wat kies je dan????
Eerst zei ik New York, want daar ben ik nog maar een keer geweest en dat vind ik ook een geweldige stad, waar ik nog veel meer wil bekijken.
En toen ging ik nadenken over London whahahah ik kreeg het gevoel dat ik moest kiezen tussen mijn twee kinderen :-)
Maar Paul zei dat ik niet voor de OF optie hoefde te gaan, dat ik ook voor de EN kon kiezen, dat heb ik dan maar gedaan lol.
Tussen de middag bakte Julian tosties en 's avond hebben we Chinees gegeten, ik at mijn favoriete aubergineschotel;  zo lekker.
En als afsluiter van de dag keken Paul en ik nog naar While you were sleeping.
Het was een ongelofelijk fijne verjaardag en ik ben helemaal in de roomboter gebakken.


3 opmerkingen:

trompke zei

Dat was het eerste wat ik dacht... de "of" doorstrepen :-) Makkie!
Heerlijk lijkt me dat, die city-tripjes...

Margriet zei

Wat ben je heerlijk verwend! Hans Christian Andersen film!!!

Jolande zei

We hebben al een aantal jaren geen videospeler meer en ook bijna alle video's weggedaan.
Ik had een stel musicals (waaronder dus HCA) en die wilde ik wel allemaal vervangen door dvd's en dit waren de laatste 4 :-)