donderdag 7 maart 2019

Boekenfestijn

Al een paar jaar zeg ik dat het boekenfestijn elk jaar minder wordt, maar dit jaar was een absoluut dieptepunt.
Er waren veel opvallend veel dure boeken en restexemplaren die laatste staan op de zijkant in dozen wat het kijken heel lastig maakt en na een paar tafels mijn hoofd verdraaid te hebben zonder ook maar een leuk boek te vinden, geloofde ik het wel.
Engelse en Young Adult boeken waren er nauwelijks en de hobbyspullen waren al helemaal om te huilen.
Normaal ga ik in het weekend nog een keer; dit jaar kan ik niet, maar als ik wel thuis geweest was, was ik niet meer gegaan.
Voor één uur wasik alweer thuis en 'al' mijn aankopen (+ 1 gratis boek) staan op een foto.

1 opmerking:

Margriet zei

Oh, dat is inderdaad wel om te huilen!!!! Zo'n kleine buit heb ik nog nooit eerder gezien bij jou. Toch ga ik volgende week maar wel even heen, moet het toch een keertje meegemaakt hebben ;-)
Maar volgens mij is de kringloop een veel groter boekenfestijn voor mij LOL