donderdag 3 december 2020

Lockdown dag 257

 De eerste dagen van december zijn altijd erg druk en om het allemaal een beetje te organiseren maak ik lijstjes.
Lijstjes per dag met wat ik moet doen en een lijstje met wat ik gedaan heb zodat ik dat bij de hand heb als ik in de December Daily ga werken.
Niet alles wat er vandaag op de to-do lijst stond heb ik kunnen doen en dat heb ik op het lijstje voor morgen geschreven, maar ik denk dat ik het beter op de lijst voor volgende week had kunnen zetten, want morgen en overmorgen moet ik echt aan de Sinterklaaskadootjes inpakken (en bij elkaar zoeken) beginnen.
En als ik het dan, op mijn manier, erg druk heb gebeuren er altijd dingen waar je geen controle over hebt, maar die veel te veel tijd kosten.
De site van Delhaize is normaal al niet echt heel klant vriendelijk (in vergelijking met die van de Colruyt), maar gisteren was hij ook nog niet eens vooruit te branden.
Voor deze week hebben we geen boodschappen besteld, dus we moesten vandaag echt wel een bestelling doen voor volgende week en daar zijn Julian en ik heel lang zoet mee geweest.

 
Waar ik de rest van de dag mee bezig ben geweest staat op het lijstje :-)
 

2 opmerkingen:

Margriet zei

Boodschappen doen is eigenlijk iets waar je zo weinig mogelijk tijd aan wilt besteden, vervelend dat het zo lastig gaat!

Jolande zei

Ik probeer dan toch maar blij te zijn dat ze aan huis leveren en we niet naar de winkel moeten, maar soms haalt het wel een streep door mijn planning.