maandag 28 maart 2022

Bijna een koe in de tuin

 Wij hebben, tegen het advies van Nuno in, geen poort genomen en de meeste Azoreanen vinden dat ook heel raar.
Maar wij hebben het niet op poorten, stel de stroom valt uit of je vergeet de sleutel (been there done that) en bovendien is het muurtje voor ons huis zo laag dat iedereen er moeiteloos overheen kan klimmen, dus wat heeft een poort voor zin.
Katten klimmen ook over de muur en lopen regelmatig in de voortuin en ook de hondjes van de buren springen vrolijk over de muur heen om een aai te halen als ze ons zien.
Er lopen dus nogal eens dieren in de voortuin en dat vinden we geen enkel probleem, maar vorige week keek ik toch wel even heel vreemd op toen ik ineens een koe aan zag komen lopen
Ik zat net achter mijn tafel en had de camera naast me staan, dus ik kon snel een paar foto's maken.
De boer zag ook dat de koe de tuin in wilde, dus die heeft hem snel terug gehaald.
Nou zoiets maak je toch in België niet mee :-)
De koeien staan nu op het terrein van de oude walvisfabriek en de boer komt elke dat even langs en dan zwaait hij vriendelijk naar ons.

1 opmerking:

Bertiebo zei

Hahaha, nee dat maak je zeker niet mee