vrijdag 20 mei 2022

Praia de Santa Barbara

 Vanmiddag zijn we een wandeling gaan maken op het strand  van Santa Barbara.
Toen we aankwamen was het eerste dat opviel dat de Tuka Tula Bar weg was en dat ze op die plaats nu een echt gebouw aan het maken zijn waar de bar/restaurant waarschijnlijk in komt te zitten.
Het strand was heerlijk rustig
Ik ging natuurlijk gelijk even voelen hoe warm het water was, wat heel goed mee viel.
Ik was van plan om door het water te lopen
maar toen zag ik op het strand een hele mooie kwal liggen.
Dichterbij gekomen herkende ik die als het Portuges oorlogsschip.
Het zijn hele giftige kwallen die zelfs zo op het strand nog voor heel wat ellende kunnen zorgen, dus bleef ik op het strand lopen waar we ze tenminste konden zien.
We zijn deze keer helemaal tot het eind van het strand gelopen en hebben nog heel wat Portugese oorlogschepen zien liggen.

Het strand de andere kant op.
De schitterende kleuren van de oceaan, de zeebries, het geluid van de golven, de zilte lucht en een heerlijke 22 graden; het was een fantastische middag.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Die naam alleen al he, dan maak ik meteen een ommetje. Maar wat is het prachtig bij jou!

Margriet zei

Wat is het daar mooi.