maandag 17 juni 2024

Indische Lady Loo

 Jaren geleden had Jasmine een blog "Totheloo" waar ze toiletbordjes op postte.
Overal waar we kwamen maakten we foto´s van de bordjes bij zowel de heren- als damestoiletten.
Op een gegeven moment is ze daarmee gestopt en stopten we ook met het maken van foto´s voor haar.
Maar de laatste tijd viel het me weer op hoeveel verschillende bordjes er zijn en besloot ik om zelf een mapje te maken, maar dan alleen van de damestoiletten.
Dat mapje noemde ik Lady Loo en er staan al heel wat leuke foto´s in.
Zaterdagavond gingen Paul en ik uit eten in het Indische restaurant in Ponta Delgada, waar ik deze hele mooie toilet mevrouw zag.


2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Nou ja, zeg zo'n mapje heb ik ook. En ook al jaren. Aanvankelijk heette het ook totheloo.😁

Jolande zei

En waarom ben ik daar nou helemaal niet verbaasd over :-)