woensdag 17 oktober 2012

Rondom de Eiffel Toren

Ik liep langs de carrousel

Samen met Buddy heb ik een paar challenges rondom de
Eiffel toren gedaan. Hier  staan we voor het beeld
van Gustave Eiffel
En toen heb ik, gewoon, omdat ik er de tijd voor had,
een halfuur heerlijk onder de Eiffel toren in het gras,
in een flodder roman liggen lezen.
Deze kraai hield alles in de gaten.
Toen ik daar zo lekker in het gras lag, viel het me
voor het eerst de hartvormen op.
Ik ging weer verder.
Kijk daar is de Trocadero weer, ik had al een leuk
rondje gelopen.
Ik kwam langs het Memorial National de la guerre d'Algérie et des combats
du Maroc et de la Tunisie (mondvol). In de lichtzuilen kwamen de namen
van gevallen soldaten? voorbij.
En bij Pont d'Alma liep ik langs la Flamme de la Liberté,
wat tegenwoordig het onofficiele Diana Memorial is geworden.

Geen opmerkingen: