donderdag 8 november 2012

Pantheon

"Hallo, ik zit hier gepofte kastanjes te verkopen, maar niemand wil ze hebben."
Bij gepofte Kastanjes moet ik altijd aan winter en sneeuw denken en we
waren dan ook heel verbaasd ze hier te zien, bij 25 graden.
Maar ook al leek het voor ons wel zomer, hier is het natuurlijk ook herfst.
 Zo'n maskerwinkel lijkt me enig om in miniatuur te maken.
We liepen naar het Pantheon
Een stuk van de fontein voor het Pantheon
(geen fontein om even in te gaan staan :-) ) 
We keken binnen in het Pantheon. Ik ging even op een van de banken zitten
terwijl Paul foto's maakte. Ik zag hem kijken waar ik was, maar hij keek 
kompleet door me heen, liep een rondje en verdween naar buiten...
Toen ben ik maar snel achter hem aangegaan voordat ik hem in 
alle drukte kwijt zou raken.
De koepel met de Oculus. Op de vloer lag nog water
van de enorme hoosbui van de vorige avond.

Geen opmerkingen: