dinsdag 3 december 2013

Kadootjes

Ik ben in de boter gebakken met een hele stapel kado bonnen.
Paul had zichzelf helemaal overtroffen en was ook aan het knutselen geslagen :-) Hij maakte een mooi versierde envelop met daarin een boekje met allemaal kadobonnetjes.
Ook kreeg ik een tegoedbon voor de kattenagenda van Francien, want, zo schreef hij,  ik moet mijn vakanties wel goed op kunnen schrijven :-)
Julian had een cache gemaakt, dat werd dus nachtcachen :-) Gelukkig lag de cache in onze eigen tuin achter de Boeddha, dus dat was niet al te lastig.
Jasmine had ook een kaart en tegoedbonnen geknutseld, met haar nieuwe Action papiertjes, tape en lintjes.
Van mijn vader en Corrie kreeg ik nog eencadeaubon van Bol, waar ik binnenkort ook iets moois voor ga uitzoeken.
Leuk, leuk, leuk allemaal,ik ben heel blij met alles.

2 opmerkingen:

trompke zei

Nou, je bent door je dierbaren niet vergeten gelukkig! En daar gaat het om! Mooie originele kado's :-)

Margriet zei

Dat zijn ook wel heel leuke bonnen :-) Fijn dat je zo verwend bent!