maandag 2 december 2013

Roze gebakje, mmm

Het rooster van Jasmine komt altijd het weekend ervoor online (heel erg lastig) en zo zagen we dus dit weekend dat ze vandaag een hele lange dag zou hebben tot 19.00 uur.
Julian heeft vanavond school, dus toen kwam de vraag wanneer zijn we allemaal tegelijk thuis om Jolande te vieren en dat bleek vanavond om 11.30 uur te zijn whahaha, maar goed dat ik een avondmens ben.
Paul zou vanmiddag vrij zijn, maar ik vond dat eigenlijk een beetje zonde van zijn vrije middag, dus die bleef werken. Jasmine zit op school en Julian wilde erg graag gaan cachen (vooral doen als het zulk mooi weer is)
en zo zit ik dus heerlijk te genieten van de rust in huis en vierde ik mezelf  met een kop thee en een heerlijk roze gebakje :-)
Want daar heb ik vanavond om 22.30 uur echt geen zin meer in en het zou toch zonde zijn als zo'n heerlijk gebakje niet opgegeten werd :-)

3 opmerkingen:

Margriet zei

Is weer eens wat anders....een verjaardag vieren in je eentje :-)
Nogmaals van harte gefeliciteerd! Er is een kaartje naar je onderweg, maar ik ben daar zo vreselijk sloom in!!! Gelukkig kan ik je online wel op de dag zelf feliciteren ;-)

Chris zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

trompke zei

Ben ik je verjaardag vergeten? Oh... 1000 excuses en alsnog gefeliciteerd!
Wat slordig van mij... ik schaam mij diep :bloos: