woensdag 27 januari 2016

Lunch

Toen ik gisteren de deur van onze slaapkamer open deed rook ik een flinke knoflooklucht, dus ik wist gelijk dat Jasmine iets had gemaakt.
Beneden waren de twee deuren van de keuken dicht en toen ik er eentje open deed was de geur helemaal erg sterk.
Jasmine was niet thuis, maar op de koelkast hing een post-it
Jasmine had een (bijna) kant en klare lunch voor me gemaakt voordat ze wegging:
Guacamole en een groene smoothie.
De guacamole had ze in een goed sluiten schaaltje gedaan waaromheen nog eens een goed sluitend zakje zat, zodat niet alles in de koelkast naar de knoflook zou gaan smaken (er zat trouwens maar één teentje in).
De guacamole was heerlijk, ik at er een pitabroodje bij.
 Daarna ging de bijna kant en klare smoothie in de blender, ik moest alleen nog sinaasappelsap en chiazaad toevoegen, hoe makkelijk is dat.
Zo lekker!
Ik kreeg commentaar op mijn foto, maar ja, ik ben geen food fotograaf én ik heb geen smartphone waarmee ik op instagram helemaal los kan met allemaal filters :-)
Dus heb ik een foto van Jasmine's Instagram geplukt van een een smoothie die ze een paar dagen geleden voor me gemaakt heeft.
En vandaag staat er weer zo'n smoothie doosje in de koelkast!

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat lief van Jasmine en wat lekker!

Margriet zei

Wat lief!

trompke zei

Ik wil ook een Jasmine!