vrijdag 16 februari 2024

Toch nog

De NHA cursus is niet alleen online, maar je krijgt hem ook in een papieren uitvoering.
Ik keek daar wel naar uit, want als ik veel achter de pc zit krijg ik last van cybersickness en alles wat ik dan op papier kan leren hoef ik niet achter de pc te doen.
We kozen er dus voor om het pakket naar São Miguel te laten sturen, dat gebeurt met Post NL en daarvan kregen we een track en trace  code zodat we het pakket konden volgen...
Op het moment dat het pakket hier zou moeten zijn, verdween de datum en kwam er een melding dat de doos klaar lag voor verzending...
Wij kregen  een déjà-vu van de doos die we vorig jaar met Post NL hierheen wilden sturen.
Bij Post NL kon niemand vertellen waar de doos gebleven was en omdat NHA het pakket niet verzekerd had was het jammer maar helaas; houdou, de groeten en tot ziens... 
Bij de NHA schoten ze wel gelijk in aktie, want ze hebben een contract met Post NL en die hebben gewoon maar te zorgen dat het aankomt.
Maar terwijl niemand wist waar de doos was en wat er nu precies gebeuren moest, stopte hier ineens de pakjespost voor de deur en wat bracht die??? De cursus!!!
Ik heb gelijk gekeken of hij helemaal compleet was, wat gelukkig zo was.
Ik ben erg blij met de papieren uitvoering, het scheelt me echt heel veel schermtijd.