vrijdag 6 september 2024

Verrassing!

Twee weken geleden zag ik voor het eerst een engelentrompetboom met roze bloemen en nu blijken wij er ook een te hebben.
We hebben er eentje die vorig jaar oranje/gele bloemen had.
Maar na een storm en veel zoutspray, was hij bijna helemaal weg; we hebben hem verplaatst naar de andere kant van de tuin, zo van we zien het wel of het nog wat wordt en er een andere bij gekocht.
Van de week was duidelijk te zien dat er bij de nieuwe struik twee bloemen in ontwikkeling waren en toen ik vanmorgen de rolluiken opende zag ik dit
en ik was helemaal stomverbaasd dat de bloemen roze waren, maar wat hartstikke leuk!
Ik vergelijk onze tuin wel eens met een verrassings-ei, want steeds opnieuw worden we weer verrast.

 

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Kleuren zijn niet altijd voorspelbaar in de tuin. Dat maakt het spannend.

Marthy zei

Mooie bloemen en zo groot.