Zaterdag heeft onze buurjongen al het onkruid in de tuin weggehaald en dat ziet er een heel stuk beter uit.
Nu moeten we zelf de hottentottenvijgen bijknippen en de dode planten eruit halen.
En wat de voortuin betreft, ik heb voorgesteld dat we daar maar een rots´tuin´ van gaan maken :-)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten