maandag 22 juni 2026

Intussen in Belgie

De loodgieter zou de laatste week van april komen om een nieuwe radiator in de gang te plaatsen, maar het werd ´ietsje´ later...
Toen we aankwamen was de radiator nog steeds niet besteld en toen we na een paar weken eindelijk een offerte kregen, bleek het een verkeerde radiator te zijn, dus heeft Paul uiteindelijk 
,in samenspraak met de loodgieter, er dan zelf maar een besteld.
Die is nog binnen gekomen toen we er waren en vandaag had de loodgieter dan eindelijk tijd om het ding op te hangen.
 
 De oude radiator
en de nieuwe
Als we weer in Belgie zijn hoeft Paul alleen nog maar het al afgezaagde stukje plint eronder te maken en dan is de gang helemaal af!!! 

Geen opmerkingen: