woensdag 4 april 2012

Egghunt 12

Dat zijn héél wat voorstellingen.
Ook hier waren ze heel vriendelijk en mochten we
een foto maken van dit bord (dat was een challenge)
EGG AND SOLDIER
Er stonden hartjes op dit ei, daar heb ik
natuurlijk een close-up foto van gemaakt voor
mijn hartjesverzameling.
BUSBY
Dit vonden we ook een heel origineel ei.
Hij stond ook net als een guard in een hokje,
maar daardoor was hij bijna niet op de foto te krijgen.
THE EARLY WORM CATCHES THE ...
Dit is de achterkant van het ei, dat vond ik
mooier dan de voorkant, die deed me teveel aan
Van Gogh denken
Dit ei bracht ons naar Neal's Yard,
wat een geweldig leuk
en kleurrijk plekje in de stad.
SAO PAULO SKYLINE
Toen we dit ei vanuit de verte zagen zei ik
gelijk al tegen Paul, dat is de skyline van Sao Paulo
whahaha, hoe sommige mensen toch aan de namen
voor hun ei komen is me echt een raadsel.
HOPE
Dit ei stond bij Action for Children Hackney
Young Cares, een liefdadigheids instelling voor kinderen.
Het was het laatste ei dat we in deze zone vonden.
LOTUS ARTS DE VIVRE
moest ook in Great Queen Street zijn, maar ook al hebben
we de straat drie keer op en neer gelopen, we konden hem niet
vinden. Toen we bij thuiskomst de foto bekeken zagen we
dat het misschien wel om een klein ei ging.
Ook hebben we MR EGG gemist.
Hij stond op het binnenpleintje van St Pauls Church
en daar werden we tegengehouden door een bewaker.
Het pleintje was afgesloten omdat ze bezig waren met de voorbereidingen
voor een evenement wat er die avond zou zijn.
We hebben nog gevraagd of hij een foto voor ons wilde maken, maar
hij mocht niet van zijn plek af, ja en toen hield het op, geen MR EGG :-(
We stonden net op een kruising te bedenken wat we zouden
gaan doen, toen we een Café Rouge zagen.
Daar hebben we een heerlijke auberginelasagne met camembert
gegeten.
Na het eten zijn we op Holborn Underground Station voor
een challenge gaan zoeken naar hidden platform 5
en we denken dat we het gevonden hebben.

1 opmerking:

klara zei

Ha Jolande, als je de skyline van Sao Paulo gezien hebt, snap je dat dat ei de Skyline van Sao Paulo genoemd is. want als je aan komt vliegen, vliegen dan vlieg je heel erg lang boven de stad en dan zie je dit ongeveer. dat ziet er heel futuristisch uit, ik vond het zo jammer dat ik mijn fototoestel niet bij de hand had.