zondag 8 april 2012

Egghunt 16

Toen de deuren van Liberty om tien uur
open gingen, waren wij de eerste die naar
binnen liepen.UNTITLED
UGLY was misschien een idee geweest voor een naam? :-)
PRECIOUS PUSSIES
Een stofje met kattepoezen erop is natuurlijk
altijd leuk en de oortjes vond ik ook heel grappig.
We hadden graag nog een poos in deze winkel rondgekeken,
maar dat doen we wel een andere keer als er geen Egg Hunt
meer is.
EGG BOX
Eigenlijk heel simpel, maar ik vond
het erg origineel.
EGG & SOLDIERS
Heel erg leuk en ook mooi gemaakt.
Opstellen in rijen van...
Wij zijn niet de enige die graag Starbucks koffie
drinken. Gelukkig hadden we net een vrij
tafeltje, want even zitten hebben onze
voeten echt wel nodig tijdens al dit lopen.
FOR THE WIDOWS IN PARADISE
Dit ei had aan alle kanten prachtige aquarelachtige
tekeningen.
PRINCE OF A THOUSAND ENEMIES
Ik dacht dat het de paashaas was :-)
PHOENIX EGG
Heel mooi gemaakt.
A CRUEL SPRING
Soms vraag ik me echt af waar
de naam van een ei nou vandaan komt.
Bij dit ei dus ook.

Geen opmerkingen: