maandag 9 april 2012

Egghunt 17

THE PEACE EGG
Dit vonden we een heel mooi, sierlijk ei.
PERDITA
Dit prachtige ei hing in het Claridge Hotel.
We hebben daar met buitengewoon vriendelijke
personeelsleden gesproken. Ze hadden nog niet
echt veel mensen binnen gehad en waren benieuwd
waar wij vandaan kwamen en hoeveel eieren we al
gevonden hadden.
Het ei paste perfekt in de hal van dit hotel.
LOVE IS LIFE
stond net om de hoek van het Claridge Hotel,
naast een van de restaurants van Gordon Ramsey.
We hebben nog even gekeken of we daar zouden gaan dineren,
maar we hebben besloten voor dat geld nog een weekendje naar
Londen te gaan hahaha

THE BIG BANG EGG
was wel mooi met al die natuurlijke materialen.
FAITH EGG
Wij vonden het niet mooi.
RESSURRECTION
Als ik zeg dat ik dit ei niet mooi vind is
dat een understatement...
De mevrouw van de winkel vond het
vreselijk dat ze de hele dag tegen dit ei aan
moest kijken en ik kon helemaal met haar meevoelen,
vreselijk, wat een triest ei.
Inmiddels waren we bij zone 1 aangekomen,
waar we een heel vrolijk versierd, klein straatje inliepen.

NEMESIS SUB-TERRE
Tja, wat zal ik er eens van zeggen, maar niets
denk ik :-)
EGGSTATIC EGGSTASY
Weer een ei uit de 'slacentrifuge' :-)
EGGIT
Simpel maar grappig

Geen opmerkingen: