zondag 16 juni 2013

Weer naar huis

Via de metro ingang voor de deur van het hotel liepen we
onder de grond door naar het metrostation, wat een stuk prettiger liep
met de koffers dan op de straat.
We namen de metro naar het vliegveld en we hoefden niet 
over te stappen, wat ook erg fijn is als je met grote koffers 
loopt te sjouwen.
Het koste deze keer erg veel tijd voordat we de koffers kwijt waren en daarom zijn
we gelijk doorgelopen naar de handbagage controle en toen
konden we eindelijk een kop koffie drinken met een laatste pastéis de nata erbij.
 We vertrokken 5 minuten te laat, maar dat werd gecompenseerd
door 5 minuten te vroeg aan te komen :-)
 Paul wierp nog een laatste blik op Lissabon,
ik zie zulke beelden alleen naderhand op foto's. :-)
 Boven zo'n wolkendeken vliegen vind ik altijd wel 
mooi om te zien.
 De vlucht verliep weer voorspoedig en landden we 
weer veilig op Zaventem.
 Als je uit het vliegtuig komt moet je door een lange 
gang onder de grond door en daar hangen grote, origami
achtige vogels gemaakt van landkaarten.
Deze keer dacht ik eraan om er foto's van te maken.
 Om 19.30 uur waren we weer thuis.
Daar hadden J&J dit op de oprit geschreven.
Ik vond Lissabon een hele fijne stad, maar door de 'werkvakantie' 
ervoor en allerlei dingen die gelijk geregeld moesten worden
toen we weer thuis waren, heb ik het gevoel dat het heel erg
alsof ik er niet echt geweest ben en dat vind ik best jammer.
Maar we gaan er zeker nog eens naar toe.

Geen opmerkingen: