dinsdag 9 februari 2016

Assepoester 1 (van hopelijk veel meer :-) )

Bettie 'ken' ik inmiddels alweer een paar jaar via het bloggen.
Ze houdt net als ik erg van reizen, is gek op Londen! en ze spaart Roodkapje kaarten.
Als we ergens zijn waar kaarten  worden verkocht, kijk ik altijd even of er eentje tussen staat die ze nog niet heeft en ik vind het altijd erg leuk als ik een nieuwe kan vinden.
Laatst schreef ze op haar blog dat Roodkapje niet eens haar favoriete sprookje is, dat is Assepoester, en ze vroeg aan haar lezers of wij een favoriet sprookje hadden.
Ik schreef toen het volgende
"Mijn favoriete sprookje is (je zult het niet geloven ;-) ) Assepoester.
Ik kijk ook altijd of ik daar kaarten van zie, maar tot vandaag heb ik er nog niet eentje kunnen vinden"

Gisteren haalde ik de post naar binnen en daar zat een envelop bij met mooie postzegels erop.
Terwijl ik naar binnen liep, vroeg ik mezelf af wat erin zou kunnen zitten.
Nou ik had van alles kunnen bedenken, maar  dit toch echt niet:
 Echt helemaal fantastisch en geweldig: een Assepoester kaart!
Bettie ik vind hem prachtig en ben er hartstikke blij mee, dank je wel!
En wat die verzameling betreft...ik ga nu natuurlijk extra goed uitkijken hahaha

4 opmerkingen:

Bertiebo zei

Haha, dus je gaat echt verzamelen? Dan ga ik mijn best doen hoor!

Margriet zei

Oh wat leuk :-) Ben benieuwd of je nog meer kaarten tegenkomt van Assepoester. Mijn favoriete sprookje is Doornroosje.

Jolande zei

Ik hoop het, maar ik heb er een hard hoofd in. Al die tijd dat ik uitkijk naar Roodkapje kaarten voor Bettie, ben ik nog nooit 1 kaart van Assepoester tegen gekomen.
En Bettie vind er binnen een week een!!! :-)
Nou als jij Doornroosjekaarten gaat sparen ga ik voor jou ook uitkijken :-) Sparen we allemaal een ander sprookje

trompke zei

Wat ontzettend leuk! Ik ken ze nog van vroeger die kaarten. Maar inderdaad, je ziet ze niet meer. Sprookjes worden volgens mij ook niet erg veel meer verteld aan de kinderen...