vrijdag 8 april 2016

Nog wat rondkijken

Vandaag gingen Paul en ik samen op stap, om nog wat dingen te bekijken waar we nog niet aan toegekomen waren.
Eerst gingen we naar het winkelcentrum om de tablet terug te brengen, want de geocache applicatie was met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen.
Onderweg kwamen we trams  tegen die allemaal versierde ramen hadden, we dachten dat dit Paasversiering was.

 Het was even voor twaalf en voordat we buiten weer naar de mannetjes van de klok zouden kijken, zijn we eerst even bij C&A binnen gelopen, waar we ze binnen zagen staan.
 Ik maakte een foto van het bord waarop staat wie de mannen zijn. Weer een mooie vertaal oefening voor als ik thuis ben. :-)
 Om twaalf uur stonden we weer buiten te kijken.
Terwijl Paul naar de elektronica zaak terug ging, keek ik nog even rond bij Tiger en maakte ik nog wat foto's.
 We keken rond op de Mercado do Bolhão;
 een overdekte markt, met voornamelijk verse produkten en een paar souvenirkraampjes.
 Weer een vrolijke straatkunst tekening.
 En overal stonden de magnolia's in bloei, zo mooi.
 We liepen door kleine straatje en kwamen uit bij de Igreja dos Carmelitas.
 Waarna we verder liepen naar de Jardim do Carregal.
 Daar aten we heerlijk in het zonnetje een broodje en zochten we de laatste cache van deze reis.
 Toen we weer verder liepen, zagen we weer twee tuktukjes voorbij racen. Je ziet ze regelmatig en die dingen gaan best heel hard.

Geen opmerkingen: