dinsdag 25 april 2017

London dag 5 Avond

We liepen naar de metro op Westminster, niet vermoedend dat een paar dagen later hier die afschuwelijke aanslag zou plaatsvinden...
Met de metro gingen we naar het appartement en daar konden onze voeten lekker uitrusten van al dat staan en lopen.
Toen ik naar het ziekenhuis keek zag ik een helicopter op het dak staan en omdat er mensen omheen liepen hebben we daar naar zitten kijken.
Na een poosje vloog de helicopter weg
om niet veel later weer terug te komen, nu met een patient.
In Lissabon had ik graag een helicopter op een heliplatform willen zien landen, nou dat heb ik dus nu gezien en wat is dat ontzettend knap van zo'n piloot.
We gingen weer in 'de pub' eten en namen deze keer een andere weg er naar toe.
We kwamen langs een heel mooi pleintje met allemaal beelden van paarden.
Er schijnen hier vroeger veel paarden rondgelopen te hebben en dat was op deze manier wel prachtig weergegeven.
Hier wil ik ook nog wel eens bij daglicht gaan kijken
Op het achterste stuk leek het net of de paarden de hoek om kwamen rennen.
Het water bewoog met kleine boogjes en door de verlichting die meebewoog leek het net of ze echt renden, heel erg mooi.
Ik maakte een foto van de buitenkant van de pub, want volgens mij had ik die nog niet.

We aten, heel saai maar ontzettend lekker, hetzelfde als de vorige keer.
Ineens viel Paul's oog op de Hellmann's Mayonaise.Sinds een poosje zien we als we een film kijken steeds reclame voor Hellmann's mayonaise, dat het  100 jaar bestaat en de allerbeste is, mar wij hadden er nog nooit van gehoord of het gezien en nu stond het hier dan voor onze neus.
We hebben het uiteraard geprobeerd, maar over smaak valt niet te twisten en wij houden het wel bij die van AH :-)
We hadden nog net energie genoeg om terug te lopen naar het appartement dat gelukkig vlakbij was.
Het was weer een geweldige dag!

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Natuurlijk was het een geweldige dag!!!!! Ik heb trouwens ook eens die mayonaise gekocht, maar wij vonden het ook niet zo lekker.

Bertiebo zei

Natuurlijk was het een geweldige dag!!!!! Ik heb trouwens ook eens die mayonaise gekocht, maar wij vonden het ook niet zo lekker.