zondag 17 september 2017

De week van Maui en Mandu 12

Een greep uit de foto's die ik deze week van Maui en Mandu maakte.
We moeten echt zo goed opletten als we een kast open of dicht doen, want voordat we er erg in hebben zit er weer een van de twee in.
 Mandu loopt regelmatig over de vensterbanken en ik probeerde, tevergeefs, om hem te laten zitten.
Toen ging Patch een keer voor het raam zitten kijken, Mandu keek er eens naar  en ging toen warempel ook zitten kijken! Goed voorbeeld doet goed volgen.
 Hier zit hij op de tussenaanrecht en dat voorspelt niet veel goeds, want daarvan springt hij op het aanrecht...
 Ze slapen tegenwoordig het liefst op de kamer van Julian, dus ik was heel verbaasd toen ze van de week weer eens samen in hun mandje in de keuken lagen.
 Mandu ging na een poosje in de kamer liggen en toen moest ik wel lachen om hoe Maui ging liggen.
 Zaterdag gingen we weg en zoals altijd kroop Maui in een open staande rugtas.
 En tussen de kittens en Patch gaat het ook steeds beter, Mandu en Patch hebben zowaar een hele poos samen op de bank gelegen!
Maar van het leukste deze week heb ik geen foto kunnen maken.
Maui dribbelt regelmatig achter mij aan en ook toen ik de badkamer in ging om in bad te gaan.
Hij was er niet uit te krijgen, dus ik dacht ik ga gewoon in bad, zet de douche aan en dan gaat hij wel weg...nou mooi niet, hij ging bovenop de rand van het bad zitten en daar bleef hij zitten kijken totdat ik weer uit het bad kwam en toen dat leeg was sprong hij erin hahaha malle kat.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Hahaha, had je niet eens je fototoestel bij je toen je in bad ging? Wel suf hoor Jolande...

Margriet zei

Hij wou niet gezellig mee badderen?