zondag 3 december 2017

De week van Maui en Mandu 23

Ik was dit jaar heel vlot met inpak Piet spelen en dat vond het duo erg interessant.
Maui stond op de stoel, met zijn pootjes op de tafel te kijken wat ik aan het doen was, maar toen ik de camera pakte, ging Maui op de stoel liggen alsof hij de braafste hier in huis is :-)
 Mandu hield het vanaf de andere kant nauwlettend in de gaten. Hij stond er letterlijk met zijn neus bovenop.
 En toen wilde ik 'even' en foto maken van een Art Journal Prompt...
 dat schoot dus voor geen meter op :-)
 Julian en Jasmine zijn een week naar New York geweest.
We haalden ze 's ochtends vroeg vanaf het vliegveld en Jasmin zei dat ze de hele dag op ging blijven hahaha.
's Middags hield ze het niet meer en is  ze op de bank in slaap gevallen en ze was zo diep in slaap dat ze helemaal niet gemerkt heeft dat Maui een hele tijd bovenop haar heeft gelegen.
 En Maui dacht als jij toch ligt te slapen kan ik wel even in je handtas kruipen.
 Op de foto is het niet goed te zien, maar van de week viel de eerste sneeuw van deze winter en dat moest natuurlijk ook bekeken worden.
 Julian maakte deze foto van Maui en Patch. Maui was heel lief het snuitje van Patch aan het likken.
 Note to myself: als ik de strijkplank neerzet moet ik daarna niet weglopen :-)
 Het Gratitude Junk Journal 2017 was af en ook daar ging ik een foto van maken.
Nou en daar hingen toch leuke kralen aan...

1 opmerking:

Margriet zei

Wat zijn het toch nieuwsgierige beestjes :-)