zondag 31 december 2017

De week van Maui en Mandu 27

De kerstboom heeft de Kerst niet gehaald...
Ik had spray gekocht, dat spoot ik op de voet en dat leek te helpen, totdat Maui in de gaten kreeg dat hij vanaf de vensterbank bovenin de boom kon springen en daar zat geen spray.
Paul wilde niet dat ik de boom inspoot, i.v.m. de lichtjes, dus Maui tikte vrolijk de takken bovenuit de boom en deed dat sneller dan dat wij ze terug konden hangen.
Nadat Mandu het een paar dagen had zitten bekijken besloot hij ook mee te doen en toen was helemaal het eind zoek.
Ik was het zo verschrikkelijk beu, dat we de dag voor de Kerst het ding opgeruimd hebben.
Volgend jaar zetten we hem wel buiten of sluiten we het duo op in de kelder :-)

Maui vond het deze week wel gezellig om naast me te komen liggen als ik op mijn pc zat te werken.
 Daar had ik niet zoveel moeite mee, vaatdoek erover en de tafel is weer schoon, maar toen begon hij aan mijn schrift te knagen...
  We stonden (vrij laat) net op het punt om naar bed te gaan toen we een luide klap hoorden.
Weer een plantenpot in diggelen, Mandu zat er wel heel schuldig naar te kijken, dus dat is waarschijnlijk de dader.
Ruimt ook lekker op, nog even en we hebben geen pot meer over.
 Patch eet haar eigen eten bijna niet meer op, maar is dol op de brokjes van Maui en Mandu
Die eten nu hetzelfde natte voer als Patch eet, alleen wil ze het niet meer eten vanaf haar eigen schoteltje in de waskamer, maar van hetzelfde schoteltje als het duo, dus zien we tegenwoordig steeds vaker dat ze met z'n drietjes aan het eten zijn.
 En met deze foto van Maui bovenop de keukenkastjes sluit ik dit jaar af.

1 opmerking:

Margriet zei

Wat een stelletje doerakken zijn het! Maar het is ook wel heel erg gezellig :-)