vrijdag 24 december 2021

Boosterprik

Voor de boosterprik zou ik niet eerder aan de beurt zijn dan eind januari begin februari en omdat we begin januari weggaan zou ik dan moeten kijken of ik hem ergens op São Miguel zou kunnen laten zetten.
Maar toen werd de intervaltermijn teruggebracht van 6 maanden naar 4 maanden en kreeg ik vorige week een uitnodiging voor 5 januari om 13.00 uur, natuurlijk :-) we vliegen 5 januari om 12.00 uur...
Het vaccinatiecentrum was nog niet opgeschaald en online kon je enkel verzetten na 5 januari, dus dat schoot niet op en telefonisch waren ze niet te bereiken.
Toen kreeg Paul het briljante idee om naar het gemeentehuis te bellen en het bleek dat op dagen dat er niet gevaccineerd werd, de medewerkster in het gemeentehuis zit, maar toen we belde was  ze waarschijnlijk even koffie halen.
Hij werd doorverbonden en hoorde dat ze net aan de opschaling begonnen waren.
Alles zat al vol, op 3 slots na op 24 december, dus heeft hij gelijk een afspraak gemaakt voor me.
En vandaag heb ik dus de boosterprik gekregen!
Fijn, want ik zag er wel erg tegenop om te gaan reizen zonder de derde prik.
Nu zie ik er nog wel tegen op, maar ben ik toch beter beschermd als zonder.

1 opmerking:

Bertiebo zei

Nou, zo is het. Fijn!