woensdag 24 juli 2024

´Onthand´

 
Onze voordeur klemt en als ik die open wil doen moet ik best hard duwen.
Dat deed ik dus ook toen ik gisteren terug kwam uit het zwembad, alleen bleef de deur op een cm of 15 vast staan...
Zo 'verzwikte'  ik mijn pols en dreunde het door tot mijn schouder.
Precies dezelfde plaatsen als waar ik vorig jaar zo lang last van heb gehad na de val in het zwembad...
Ik ben rechtshandig,  maar kan en doe ook heel veel links en om nu mijn pols wat te ontzien heeft Paul zo´n ´mooie´ polsband opgehaald, wat gelukkig wel scheelt.
Gelukkig zijn alle ´overburen´ thuis (walvissen, dolfijnen en corey´s) dus is er veel te zien en heb ik wat te doen zonder mijn hand/arm te hoeven gebruiken.

1 opmerking:

Marthy zei

Vervelend maar met wat waar jij zicht op heb verveel je je niet.