zaterdag 15 december 2012

30 jaar

Een mens neemt in zijn leven heel wat beslissingen; veel kleine, 
maar soms ook hele grote die van grote invloed zijn op de rest van je leven.
30 jaar geleden besloot Paul, op de dag dat we een half jaar verkering hadden, 
onverwacht bij me langs te komen. Hij bracht me een bos witte tulpen,
om die speciale 'mijlpaal' te vieren.
Later die avond, besloot ik om met hem mee terug te gaan
naar de antikraakwoning in Amsterdam en met hem te gaan samenwonen.
Ik heb er nooit één seconde spijt van gehad en nu, 30 jaar later, vind ik dat
nog steeds de allerbeste beslissing die ik in mijn leven genomen heb.

3 opmerkingen:

Margriet zei

En toen had je misschien wel niet eens door wat voor grote beslissing je nam :-)
Gefeliciteerd, ik wens jullie er minstens nog 30 jaar bij!!!

Chris zei

Wat ontzettend romantisch, gefeliciteerd allebei!

trompke zei

Beetje laat... maar te mooi om niet te reageren. Gefeliciteerd!