dinsdag 18 december 2012

Boekenbon




Wat de post van tegenwoordig allemaal uitspookt is me een raadsel.
Een week voor mijn verjaardag hebben mijn vader en Corrie een kado gepost en dat hadden we inmiddels al als verdwenen beschouwd. Maar tot mijn verbazing werd het gisteren toch nog bezorgd.
De envelop was duidelijk opengeknipt, want de brief erin was ook geknipt en er zat een stukje oude envelop onder de duidelijk nieuwe.
Er stond een stempel op dat de porto gecontroleerd was, het lijkt mij dat dat een kwestie is van even op een weegschaal leggen en klaar en dat zoiets geen 3 weken hoeft te duren, maar wat heb ik daar voor verstand van...
Maar gelukkig is het kado dan toch nog veilig boven water gekomen. Ik kreeg een boekenbon, iets waar ik natuurlijk heel goed raad mee weet, want boeken kun je nooit genoeg hebben :
Lieve Corrie en pa, ook hier bedankt voor dit kado, ik ben er erg blij mee.



1 opmerking:

Margriet zei

Dat heeft wel heel lang geduurd!!! Maar fijn dat de bon toch nog is gekomen...kan je weer wat leuks uitzoeken!