donderdag 6 december 2012

Nog wat rondgekeken

Dit park zag er een heel wat verzorgder uit dan Park Villa Borghese.
Nog een vijver aan de andere kant.
En toen zijn we weer naar de metro gelopen.
We hebben heel vaak de metro genomen, maar ik geloof niet
dat we er eentje gezien hebben die niet van onder tot boven
en van achter naar voren onder de graffiti zat.
Een stukje verderop stapten we uit en gingen we de 
Basilica di S. Paolo Fuori le Mura bekijken.
Oeps, weer die blote armen, ik werd gelijk in mijn nekvel gegrepen.
'Onze lieve heer' laat iedereen zonder kleren geboren worden, maar
ze krijgen een stuip van blote armen....
Goed, bloesje aan en ik mocht naar binnen.
We hadden geluk dat het licht net even aan was en we dit
stuk plafond konden zien.
Vlak nadat deze foto genomen was, ging het licht uit,
bleek er een apparaat te staan waar je euro's in moet gooien
om dit even verlicht te zien...
Ik vond de buitenkant mooier :-)
We zijn weer richting metro gelopen en naar ons hotel gegaan,
waar we in de buurt wat aten.

Geen opmerkingen: