woensdag 13 november 2013

Richting Urquinaona

Nu er geen challenges meer zijn en we geen earthcaches gedownload hadden, was er voor Buddy niets te doen. Hij was gewoon mee voor de gezelligheid :-) en ik vond het wel leuk om een foto van hem voor de enorme mammoet te maken.


Ik vond de bomen, die in het water van de roeivijver stonden, erg apart.

 We wandelden het park uit, weer terug naar de oude stad, omdat we met J&J afgesproken hadden bij metrohalte Urquinaona.
Bij deze apotheek heb ik toch zo mijn twijfels of de medicijnen wel goed werken :-) , maar ik vond het wel een leuke reklame.
 Kunst over drie verdiepingen.
 En weer een nieuw 'graffiti' bord voor in de verzameling. Ik vond deze wel erg goed gevonden.
 Bij het zien van deze rand boven een schoenenwinkel, kreeg ik visioenen dat ze hier de schoenen voor de Kerst elven maken :-)
 Plaça de Ramon Berenguer el Gran.
 Verderop op de Via Laietana zagen we het Olha Hotel waar allemaal ogen op stokjes op zaten.
Nou ben ik toch niet vies van oogplanten, ogen in potjes enz, maar dit vond ik een ENG, smerig gezicht.
Dit stukje stoep, verderop vonden we dan wel weer mooi.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Echt leuk om hier alles te volgen. En ik ben een beetje jaloers op je graffitibord. Ik heb er zelf ook wel een paar. Maar niet als aparte verzameling, daar was ik nog niet opgekomen.

Margriet zei

Al die ogen op dat hotel is wel heel...euh....apart!!!
Ik vind die klok op de grond ook mooier (is het ene zonnewijzer??).
Mooie foto's weer en fijn dat Buddy toch nog wel mee mag ;-)