dinsdag 31 maart 2015

London zondag 2

In het centrum aangekomen gingen we koffie drinken bij Pret a Manger (grote vergissing!!!) en daar heb ik mijn groene pruik opgezet.
Ik heb een aantal gekleurde pruiken, maar een groene had ik nog niet, die heeft Jasmine voor me meegebracht uit Leuven.
Om precies twaalf uur gingen de hekken van Trafalgar Square open en moesten we onze tassen laten controleren.
Dat moest ook met het Russische Festival (tijdens een ander bezoek aan London), maar nu moest je ook je flesjes drinken open maken en werd eraan geroken of er geen alcohol in zat.
We waren nog geen drie stappen het plein op of Paul dirigeerde me naar het grote groene infobord om een foto van me te maken.
Ik liep trouwens op blote voeten in sandalen, omdat ik, nadat ik gisteren zoveel gelopen had weer eens de blaren op mijn voeten had staan en echt niet meer op mijn laarzen kon lopen.
London is voor mij zo'n beetje synoniem voor blaren lol
Het was koud, niet ideaal, maar om in London  te kunnen rondlopen heb ik heel veel over. :-)
 Ook precies om twaalf uur begon er een Ierse band te spelen.
Hele vrolijke muziek en zo kwam de stemming er gelijk in.
 Er waren allemaal kraampjes met allerlei Ierse produkten, Iers eten
 en natuurlijk allerlei hoedjes, vlaggetjes enz voor St Patrick's Day.
 Ik had mijn zinnen gezet op een haarband met klavertjes en die verkochten ze daar.
Het maakt de pruik helemaal af!
Zo heb ik de rest van de dag door de stad gelopen en ik had er erg veel succes mee :-)

 We bleven een poos op het plein rondkijken. Ik vond het optreden van een deel van the cast uit de musical The Commitments erg goed.

1 opmerking:

Margriet zei

Je zag er prachtig uit!!!