zondag 11 september 2016

Dag 5



Toen we opstonden was Julian al weg.
Jasmine ging vandaag met de Hop On Hop Off bus en Paul ging naar het centrum op zoek naar een Tesco of Argos om een luchtbed te kopen, want hij was dit kleine smalle bed meer dan beu.
Ik zei dat we die 2 nachten ook nog wel door zouden komen, maar Paul zei dat we thuis geen luchtbed meer hadden, dus dat het geen kwaad kon om er eentje te gaan halen.
Ik ben in het appartement gebleven waar ik op mijn pc heb zitten werken en koffie heb gedronken.
Toen Paul terugkwam hebben we bij stukjes en beetjes het luchtbed opgeblazen.
 We dronken koffie, rommelde wat rond en werkten op de pc's.
Tegen het eind van de middag zijn we naar de Fresh gelopen om avondeten te kopen.


Ze hadden spinazie cannelloni’s, dus dat werd weer een makkelijke maaltijd.
’s Avonds zijn we ook in het appartement gebleven. Julian had een spelletje gekocht: The Dark Piper en Paul heeft dat heel kunstig met behulp van het kaartje uit het fototoestel op mijn pc gezet, en dat heb ik op het bed zitten spelen.
Toen het uitgespeeld was ben ik naar bed gegaan.
Niet veel gedaan vandaag, maar dat was wel goed voor mijn voet.

1 opmerking:

Margriet zei

Een rustdagje mag zo nu en dan ook wel.....jullie zijn meestal zo bezig! :-)