maandag 19 april 2021

Lockdown dag 394

 Het was weer een lang dagje achter de computer om alle foto's en caches van gisteren te verwerken.
Tussendoor heb ik gewassen en kwam Delhaize boodschappen brengen.
Bij Holland & Barret hadden we een nieuwe voorraad jasmijn thee besteld, 6 zakjes, maar toen ik de doos open maakte bleken er maar 4 zakjes in te zitten met jasmijn thee, de andere twee waren groene gunpowder thee, vast ook heel lekker, maar niet wat we willen.
We moesten een foto van de 2 zakjes opsturen en nu gaan ze het oplossen; ben benieuwd.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk dingen te kombineren, zo vouw ik bijvoorbeeld was op als ik moet wachten tot het eten kookt.
Waarschijnlijk heb ik met de wasmand de pan een klein stukje verschoven, want die bleek niet goed op de pit te staan.
Ik pakte de pan op op hem goed te zetten en toen bleek het handvat een beetje heet te zijn ...
Dat was toch al weer een tijd geleden dat ik iets verbrand heb, gelukkig was het maar 1 vinger.
's Avonds moest ik nog het een en ander schrijven, maar omdat het de wijsvinger van mijn rechterhand was, schreef dat niet echt lekker en toen ben ik maar tv gaan kijken en gaan lezen.
Toen ik naar bed ging was het gelukkig helemaal over, biogaze is echt een wondermiddel.



2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Zo praktisch mogelijk, dat van het koken en de was vouwen. Zulke combi's heb ik ook

Margriet zei

Gelukkig was het snel weer over!