zaterdag 24 april 2021

Lockdown dag 399

 Paul wilde vandaag aan zijn cockpit werken dus gingen we niet op pad.
Ik ben na het ontbijt een poos in bad gaan liggen en was daarna de rest van de dag zo duf als een konijn :-)
Om toch een beetje nuttig bezig te zijn ben ik begonnen om hobbyspullen uit te zoeken.
Als het huis in Capelas klaar is wil ik daar ook kuntselspullen hebben en aangezien ik hier het een en ander dubbel heb, ben ik maar eens begonnen dingen uit te zoeken, zoals bijvoorbeeld servetjes
Dit zijn dingetjes die ik nu wel kan doen, als we ooit gevaccineerd zijn krijgen we het nog druk genoeg met het zorgen dat we de hele huisraad bij elkaar krijgen.
's Avond heb ik een thriller zitten kijken.
 

 



1 opmerking:

Margriet zei

Leuk om zo al een beetje bezig te zijn met jullie huis daar!