dinsdag 27 april 2021

Lockdown dag 402

 Koningsdag!
Vorig jaar had ik mijn oranje outfit aan, maar daar is het nu nog wel te koud voor.
De enige die iets oranje aanhad was Julian, die heeft speciaal voor deze gelegenheid oranje sokken :-)
We hebben samen even het begin van Koningsdag op tv gekeken,
maar het kon mij niet echt boeien en omdat Paul morgen weer een dag vrij heeft en we dan weggaan had ik vandaag het een en ander alvast te poetsen, dus dat ben ik toen maar gewoon gaan doen.
Vorig jaar heb ik een poging gedaan om zelf tompoezen te bakken, maar dat was heel veel werk en echt geweldig gelukt vond ik ze niet, dus daar had ik geen zin in.
Delhaize had ook geen tompouzen, maar om toch iets lekkers te hebben, heb ik vanmiddag koningsblauwe bosbessenmuffins gebakken :-)
En omdat ik toch aan het bakken was, bakte ik een hartige taart voor het avondeten.
Vanavond zijn we nog even met de keuken van het nieuwe huis bezig geweest, maar er was weer zoveel veranderd op de nieuwe tekeningen, dat we waarschijnlijk stoppen en alles wel doen zodra we naar São Miguel kunnen, dan maar een huis zonder keuken opgeleverd krijgen.
 
 

2 opmerkingen:

Margriet zei

Is toch niet hetzelfde als oranje tompoucen ;-)

Jolande zei

Absoluut niet, maar ja je moet wat.