zondag 15 augustus 2021

De Bouw 11 augustus

 Het bedrijf(je) dat ons huis bouwt neemt geen vakantie en werkt gewoon door en zo kregen wij van de week dan nieuwe foto's.
Ik denk dat ze hier bezig zijn met de ondergrond voor de parkeerplaats voor de auto.

De ondergrond voor het terras achter is gemaakt.

Ik vind het leuk om te zien dat we zelfs vanuit de gang de oceaan kunnen zien.
Dat we de lucht kunnen zien realiseerde ik me pas toen ik deze foto zag, dat blijft zo want er komt glas om het trapgat heen.

De dwarsbalken in het raam zijn voor de rolluiken.
Dat lijkt een beetje raar en laag, maar het plafond komt er nog in.
De tegels die er staan zijn tegels die op het dak komen te liggen als afwerking; hebben we toch een dakterras :-)

Er is een sleuf voor de glazen balkonafscheiding.



Ze hebben de isolatielaag niet alleen vast gelijmd, maar ook elke plaat nog eens met vier schroeven vastgezet en nu zijn ze bezig er een laag overheen te smeren.




1 opmerking:

Margriet zei

Wat fijn dat ze gewoon doorgaan.