zaterdag 21 augustus 2021

Er was er een jarig

 Dat kun je wel zien dat is hij.
Deze verjaardag was alweer een klein beetje normaler als die van vorig jaar.
Julian wilde niet dat Jasmine in huis kwam, dus haar cadeautjes waren hier thuis bezorgd.
Hij wilde wel graag mokka gebakjes, maar omdat ze die niet hadden werd het een mokka taartje, toch alweer leuker dan een door mij gebakken iets.
Ik lust geen mokka, maar ik had na héél lang weer eens een roze gebakje en dat smaakte nog lekkerder dan anders.
Een van de cadeautjes die wij gaven was een dvd kast van Ikea, maar omdat we die wat lastig konden verstoppen hadden we een tegoedbon gemaakt.
Natuurlijk wilde Julian niet mee om hem te kopen, dus zijn Paul en ik hem op gaan halen en hebben gelijk weer wat dingen van ons eigen lijstje meegenomen.
Thuis heb ik de kast in elkaar gezet, hebben we hem schoongemaakt en kon Julian zijn dvd's reorganiseren.
Julian wilde graag Chinees eten, maar toen we op 18.00 uur (dan gaat hij normaal open) belden werd er niet opgenomen.
Na nog wat pogingen kwam Paul er online achter dat vandaag hun laatste vakantiedag was...
Gelukkig had Julian vorige week zelf sla uitgekozen om deze week te eten, dus dat heb ik toen nog snel in elkaar geflanst; aardappelkroketjes erbij om het toch nog wat feestelijker te maken.
's avonds hebben we allerlei spelletjes gespeel en zo was het best een gezellige verjaardag.

1 opmerking: