dinsdag 3 augustus 2021

Lockdown dag 500

 Anderen hebben een abonnement op een pretpark, wij hebben een abonnement op IKEA genomen :-)
Een aantal dingen die we willen hebben zijn niet op voorraad en daarvoor krijg ik nu een mailtje zodra het binnen is.
Het zijn met name bamboe spullen die er niet zijn, Paul zei al, die zitten in de Ever Given :-)
Gisteravond kreeg ik een mailtje dat er bamboeplanken voor de halkast binnen gekomen waren en voordat ze weer op waren ben ik gelijk vanmorgen naar Zaventem gereden om ze te halen.
Ik ben gelijk doorgelopen naar het magazijn en was de eerste, want de doos moest nog opengemaakt worden.
Nu ik de planken had kon ik ook de rest van de halkast meenemen en hebben we weer iets kompleet.
Nadat ik het afgerekend had en in de auto gelegd, heb ik nog een rondje door de winkel gelopen, want ik had natuurlijk nog wel wat meer dingen nodig :-)
Online hadden we gezien dat er een nieuwe bedbank was en die heb ik ook even in het echt bekeken en daarvan een foto naar huis geappt.
Terwijl ik daar zat stuurde Julian me deze foto
Maui kan zelf de deur van Jasmine's kamer open maken en was heerlijk op het vrije stukje bed gaan liggen slapen.
De salon- en eettafel die we willen hebben waren ook op voorraad, maar die kon ik echt niet in mijn eentje tillen, ik had aan Julian gevraagd of hij mee wilde, maar helaas.
Maar toen zijn Paul en ik na het eten samen nog even naar Ikea gegaan om de tafels te halen en de bedbank te bekijken.
En zo kunnen we steeds meer dingen van het lijstje afvinken. :-)
 
En inmiddels is dit het 500 ste logdown logje!
Ik wilde een dagboek van ons het leven tijdens de pandemie, maar ik had nooit gedacht dat ik boven de honderd logjes zou komen, laat staan 500.
In Belgie is de lockdown nog niet officieel voorbij, maar nu we allemaal gevaccineerd zijn begint het leven wel weer een klein beetje meer normaler te worden.
500 Logjes vind ik een mooi moment om te stoppen met de dagelijkse lockdown logjes en weer te bloggen zoals ik daarvoor deed, als ik ergens geweest ben of wat te vertellen heb.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ik vond het leuk om te volgen@

Marion van de Sande zei

Ik vond het zo leuk om jullie blog te volgens, begonnen bij Frankrijk en zo helemaal via Belgie terug naar nu. :-)

Margriet zei

Inderdaad een mooi moment om te stoppen, het was erg leuk om mee te leven!