maandag 2 augustus 2021

Lockdown dag 499

 Voor het eerst sinds hele lange tijd ben ik weer eens naar de kringloopwinkel geweest.
Afgelopen jaar is deze keten samen gegaan met een andere keten, dus ik was heel benieuwd.
Ze zijn nog steeds niet goedkoop, maar het is er nu wel schoon; geen lagen stof meer en alles is een stuk beter georganiseerd en overzichtelijker, dus wel een vooruitgang.
Deze kikkerkoning zag ik ergens tussen zitten, ik heb hem niet gekocht maar wel een foto gemaakt voor mijn mapje.
Ik had mijn boekenlijst nog niet op mijn nieuwe gsm staan en met Engelse en Nederlandse titels door elkaar durfde ik geen boeken mee te nemen.
Behalve Zomerzotheid, ik dacht dat ik Joop ter Heul had, dus die nam ik mee en dat bleek een goede gok te zijn.
Laatst was Paul bezig in excell met dingen voor het nieuwe huis toen ik erboven Whale View zag staan :-)
Tja, als je je huis zo noemt mag een boek over whales natuurlijk niet  ontbreken :-)
En ik 'verzamel' blauw glas voor in het nieuwe huis en vond deze 3 leuke flesjes.
Er waren ook weer wat bestelde pakjes geleverd en na het eten ging ik die opruimen in de kast op de kamer van Jasmine.
Er stond een (nieuw) paar pantoffels (met van die sokken eraan) op de vloer en die wilde ik in het schoenenrek zetten, maar het kleefde vreselijk.
Toen ik keek wat er aan de hand was bleek er nog een paar flessen shampoo van Jasmine onderin die kast te staan en daarvan was er eentje omgevallen en leeggelopen...
Ik dacht de pantoffels in de wasmachine te spoelen...
Nou het werd een avondvullend programma om het schuim uit de wasmachine te krijgen en alle shampoo uit de kast, maar mijn handen zijn nog nooit zo schoon geweest :-)


2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Leuke vondsten

Margriet zei

Leuk dat je weer eens in een kringloop bent geweest! Oh, al dat schuim hahahaha, wat een ramp!