donderdag 11 november 2021

Ikea stoelen

 Tijdens het ontbijt (een kom havermoutpap) lees ik altijd mijn emails en de kranten.
Een van de eerste mailtjes die ik gisterochtend las was van Ikea Luik, met de mededeling datvoor de stoelen de waarschuwingstermijn van 45 dagen verstreken was, dat ze nog niet leverbaar waren en als ik toch een mail wilde krijgen als ze op voorraad zijn ik opnieuw dat moest registreren.
Okee, dat zou ik later wel doen en ik ging verder met mailtjes lezen.
Een paar mailtjes verder zag ik er een van Ikea Zaventem en omdat ik bij zowel Luik en Zaventem gelijk  
geregistreerd had dat ik een melding wilde krijgen, dacht ik dat het dezelfde mail zou zijn.
Ik had hem al bijna zo in de prullenbak gegooid, toen mijn oog viel op de woorden goed nieuws!

Ik was gelijk helemaal hyper, zei tegen Paul dat we gelijk in de auto gingen springen, zodat we om 10.00 uur op de stoep zouden staan.
Vlug de pap naar binnen gewerkt en daar gingen we,
Bij Ikea zijn we direct doorgelopen naar de juiste gang (dankzij de geweldige Ikea app), daar hebben we de pakketten uit het rek gehaald, daar ben ik bij blijven staan en Paul is een karretje gaan halen.
Paul is ze gaan afrekenen en in de auto leggen terwijl ik alvast de allerlaatste dingen (zoals kussens) ging halen.
We zijn dus echt heel blij dat de stoelen er nu zijn en dat we er ook een aantal hebben kunnen kopen, want het is toch leuker als we ze gelijk mee kunnen nemen.
 
Als het goed is komen volgende week de banken, bureaustoelen en het waterbed en dan is alles kompleet!



Geen opmerkingen: