dinsdag 30 november 2021

Vroeg kadootje

 Begin vorige week kwamen er heel wat pakjes binnen, die we besteld hadden voor het nieuwe huis, Sinterklaas of gewoon dingen die we hier in huis nodig hadden.
Woensdag waren alle pakjes binnen, dus toen er donderdag een pakje in de bus lag voor J. achternaam, dacht ik dat het voor Julian zou zijn.
Julian wist van niets en er stond geen afzender op, dus zo werden we ook niet wijzer.
Aangezien ik hier hoofd afdeling post ben, heb ik toen het pakje open gemaakt en het bleek voor mij te zijn!
Een verjaardagskadootje van Margriet, dat ze vroeg opgestuurd had zodat het op tijd zou zijn, nou dat was het inderdaad :-)
Zo leuk allemaal, ik voelde me al (bijna) helemaal jarig :-)
Lieve M-tje ook hier nogmaals bedankt voor alle leuke dingen, ik ben er heel blij mee.

1 opmerking:

Margriet zei

Zoals je ziet ben ik vreselijk achter met lezen. Maar heel erg graag gedaan hoor!