maandag 19 december 2022

België Week 4

 Deze week:
 heeft Paul eindelijk een stuk van mijn haar afgeknipt.
Hebben we enorm veel dozen, in dozen, in dozen... weggegooid.

Gingen we cachen en daar heb je hier in de buurt bijna een vrachtwagen voor nodig om alle spullen mee te kunnen nemen. Wij hebben niet alles, maar wel een hengel voor de hengelcaches.
Wat doet die meneer daar... :-)  
Gingen we naar de kerstmarkt in Leuven.

Bekeken we het mooi verlichte stadhuis in Wintertijd.
Ging Julian ook mee cachen (en de ladder ook lol)
Vierden we dat we 40 jaar samen wonen en het nog steeds gezellig vinden.
Gingen we K-Dolls zoeken in Leuven; grote

en kleine
Werd alle papierrommel in de computercamer uitgezocht en opgeruimd.
Bakte ik een heerlijke pumpkin loaf.
En heb ik al mijn rokken met gesprongen elastiek (smock) losgepeuterd en voorzien van tunnels voor nieuw elastiek.

1 opmerking:

Marthy zei

Die laatste foto vind ik het leukst en doet me er aan herinneren dat ik ook nodig achter de naaimachine moet kruipen voor uitgestelde karweitjes.